Strategi
At overleve og tjene penge i en konkurrencepræget verden stiller krav til alle i din virksomhed.
- Ledelsen skal have en plan for, hvilke produkter og ydelser, man vil sælge til hvilke kunder, og med hvilken økonomi. Der skal være en målsætning og en klar handlingsplan, der beskriver hvordan.
- Virksomheden skal konstant forbedre sin effektivitet, både i produktionen og i administrationen
- Kvaliteten skal være i top, både produkterne og kundeservicen
- Medarbejderne skal være motiverede
Svigter man på bare ét af ovennævnte punkter, gør man sig omgående sårbar overfor konkurrenter, der får mulighed for at gøre det bedre. Og lykkes de med det, er det slut med din virksomhed.
Hvis man omvendt hører
til de meget få virksomheder, der virkelig får styr på ovenstående, så er det
også sandsynligt, at man bliver én blandt få virksomheder, der både overlever,
tjener gode penge og endda har en sjov hverdag.
Vores erfaring, både fra egen virksomhed og hovedparten af de kunder, vi allerede servicerer, er, at det er særdeles svært at leve op til ovenstående, når man i forvejen har travlt.
Bliv én af vinderne – på en måde I kan magte, og til en fair pris.
Det er her, at vi kan hjælpe – til en pris, der er minimal i forhold til, at I får gennemført ovenstående vitale opgaver, og i forhold til den merindtjening, det giver jeres virksomhed.
A-tek og vores samarbejdspartnere har en mangeårig erfaring med behovene og dagligdagen i danske fremstillingsvirksomheder. Vores konsulenter er uddannet indenfor økonomistyring, handel, organisation og Lean.
Vi arbejder målrettet for at forbedre konkurrenceevnen og indtjeningen hos vores kunder, dels via vores konsulentydelser og softwareprodukter, og dels via samarbejdspartnere, der er specialister i f.eks. ISO, strategisk ledelse og organisation.
Og i særdeleshed ved at skabe sammenhæng i både din virksomheds planlægning, arbejdsgange og IT.
Jordnær, effektiv og økonomisk rådgivning
Vi kan på en helt jordnær og forståelig måde hjælpe din virksomhed med at få gang i de styringsaktiviteter, I mangler, og hjælpe jer til løbende at holde fast i dem.
Og det koster ikke et helt konsulenthus. Eksempelvis koster en ”hjælpe-pakke” med 4 årlige opfølgningsdage med en erfaren forretningskonsulent typisk kr. 20.000.
Og jo flere timer, I køber, jo billigere.
At vi kan tilbyde en lavere pris end de fleste ”kendte” konsulenthuse skyldes, at vi ikke er en del af en stor kæde med fine kontorer, og at vores konsulenter er helt almindelige mennesker typisk fra mindre virksomheder, der efter mange år i ledende stillinger er overgået til en selvstændig og mere fri tilværelse, hvor man kan bruge sin uddannelse og erfaring til at hjælpe andre, der har været i samme situation som én selv.
Vores konsulenter kan anvendes i flere sammenhænge, og derfor har de ikke så meget ubesat tid, der skal betales via høje timepriser.
Kontakt os for en uforpligtende snak om muligheder for at gøre din virksomhed bedre.